aku bakal berkerja ke??

Views



 
 
heyyy ...lama aku menghilang kan diri kn? hehehe..rindu aku tak??mesti la tak kan??
ok ..ari ni aku nak cerita ..pasal jawatan kosong ...

tadi pagi bangon - bangon je dah namapak kertas 'JAWATAN KOSONG' kat atas meja ..urmm..mybe mak mertua aku kot letak kat situ ...

baca - baca punye baca macam berminat je .. kilang electronic ..die ade 3 shift ..tapi aku tak bape paham sangat r ...
hurmm ..gaji pokok die rm550 - rm676 ..
elaun guna scop rm60 sebulan
elaun makan rm2 sehari
elaun kedatangan rm60 sebulan
elaun shift rm9 sehari 

so kena tambah semua elaun tu dengan gaji pokok ..then jumlah tu lah gaji kite ea??


NOTA KAKI : pape hal aku bincang dengan my hubby dulu lah malam ni..hope sgt aku dapat kerje ni .!!



Terima Kasih Sudi Membaca ^_^

3 comments:

Semanto said...

kalau xde experience lagi kira ok la tu...

nanti dah expert, demand la gaji 1000...rasa kilang texas kat keramat masuk2 dah 1000...slalu kuar paper iklan tu...

mR.nawza said...

Bagus2..pape hal bincang elok2 dgn suami dlu =)

Riena Haiqal said...

wah, sangt2 lama awak menghilang yer.. rindu juga la.. :)
hehehehe, eh eh, nak keja ker? apa2pun kena minta izin dengan suami dan minta pendapat dia.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers