aku terima kamu seadanya

Views


 
sumpah hati aku tercuit bile baca bende ni..
 
 
 
 ISTERI : abg ape kate mlm ni kte tak payah tdo sme2.. abg tido luar, ayang tido dlm blik
SUAMI : knpe syg..
ISTERI : ha.. ayang ade 1 prmainan, ayang catatkan smue kburukan abg sbyk mgkin dan abg pun catatkan tntg kburukan ayang sbyk mgkin!esok pagi kte bace blik tntg ape yg kte dah tulis tu..
SUAMI : ok..

mlm tu si isteri senaraikan tntg kburukan suami die smpai tak tido.. suami die di ruang tamu pun tak tido...hingga ke pagi wktu sarapan,,

ISTERI : ha, mcm mne, sape nk mulakan dulu???
SUAMI : ayang dulu mulakan..
ISTERI : ok abg dengar tau,

(sambil mngeluarkn 2,3 helai kertas yg dicatat nya mlm tadi)
ISTERI : abg tak romentik... abg tak pandai pujuk.. abg bla bla bla.. bla bla bla.. ok dah, sekarang abg pulak..!
SUAMI : (die mngeluarkn 3,4 helai kertas yg kosong...)
abg mntak maaf... takde ape yg abg dpt senaraikn tntg kburukan ayg.. sebab abg trima ayg seadanya.. dan sgala kburukan ayg abg sentiasa maafkan.. dan abg mntak maaf kalau abg tak sempurna di mata ayang...

si isteri tergamam dan air mata jatuh berlinangan,,, terus die peluk dan memohon ampun pada suami nya.. die menyesal,, kerana telah melukakan hati suami nye.. die juga sedar dan bersyukur.. bahawa suami nya adalah insan yg terbaik yg telah dianugerah kan untuk-Nya....

sumber facebook


Terima Kasih Sudi Membaca ^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...