Jangan Tinggal Mama Sayang !

Views
 
 
Tajuk kat atas tu macam nak pisah jauh je ,padahal pisah katil je kot .. (-.-")
 
Aku nak tahu lah ,agak-agak time umur anak kita berapa tahun bru nak pisahkan tempat tidur ?
Faham-faham lah ,bila anak dah besar ,agak menggangu "privacy" si mama and papa .. kang dibuat nye terbangun tengah-tengah malam ,macam mane tu? Nanti die ckp mama dengan papa "gaduh" ..haha..



Kalau nak tau ,macam tu lah gaya aku tidur .Sweet kan ? Haha..Yang jadi mangsa aku lah kat tengah-tengah ,semua berebut nak peluk . Kalau bab ketiak ,jangan cakap lah ,habis dicabuli oleh mereka berdua .. 
Heyyy ! Sape cakap ketiak aku busuk tu ? Wangi ok? Bukan wangian perfume ,tapi wangian semula jadi ..haha..

Tapi sebagai mama ,risau lah bila anak tidur jauh-jauh . Macam mane kalau dia takut ? Macam mane kalau tengah-tengah malam dia nak terkencing ? Selalu kalau nampak aku takde kat sebelah je comfom nangis ,walaupon dah 4thun ok?

Lagi 1 hal , aku memang tak boleh jauh-jauh dengan anak aku ni ,die tidur dengan Atuk Nenek die pon aku jealous ,Hahaha..memang tak patut kan?
Anak dah jadi juara dalam carta hati !! Heyy ! jealous Mr Husben ! Harap-harap die tak baca entry ni..(^_^)

Sampai aku rasa tak selesa je ,bila tidur berdua dengan Mr Husben , yelah dah 4thun kot aku tidur bertiga..,bila tidur berdua rasa macam katil tu seluas lautan je ,golek sana golek sini ,last-last aku jatuh katil .Hahaha..

Tapi macam mana pun ,aku tahu 1 hari nanti ,aku tetap pisah katil jugak dengan anak aku , Mybe bila dapat anak ke dua ?? Sape tahu kan?



NOTA KAKI : Mama sayang Amir !! Muahh !



Terima Kasih Sudi Membaca ^_^

1 comment:

farhanamasdo said...

anak 4 tahun o.O wooo .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers