safi balqis perfect 10

Views


 
 
aku baru je beli cream safi ni ..sebelom ni memang tak pernah lagi..
tibe - tibe je rasa nak pakai cream ,padahal dah dekat setahun kot aku tak pakai ape - ape langsung ,malas ..hehehe..tapi dah dekat - dekat raya ni ..nak jugak muka putih berseri - seri ..hehe..

urmm .. setakat ni ..aku selesa pakai cream ni ..tak berminyak ,wangi ..terasa lembab je muka ..
insyallah ..aku kekal kot dengan cream ni ..


aku just pakai cream pelembap siang je ,..
yang lain - lain tu mybe akan dibeli tak lama lagi ..hehehe..tunggu duit massyukk dulu lerr..

korang pulak macam mane? pakai cream ape?
penah try pakai cream safi balqis perfect 10 ,berkesan??


Terima Kasih Sudi Membaca ^_^

3 comments:

Mass said...

safi balqis ni kalau serasi dgn kulit memg bagussssss sgt. 2 org adik akak ada guna..memg licin muka plus gebu...hehehe

fiqah hamed said...

Jom join sini
http://belogfiqahcheeky.blogspot.com/2012/07/exclusive-ramadhan-giveaway-by-kiera.html
dan
http://belogfiqahcheeky.blogspot.com/2012/07/segmen-bloglist-ramadhan-teka-wajah.html

Momo said...

makin bertambah pimple ade lah..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...