penyakit M melanda

Views


 
 
 
 
hai lama betol aku tak update blog ni ..ada lah dalam 4 - 5 hari gitu ...adoii ..betol - betol kemalasan melanda diri ni ..comment pon banyak belom approve ,berlambak - lambak sampai 40 lebih ..semua nya comment dari peserta - peserta segmen ..tak tahu lah ,boleh follow dorang balik ke tak? insyallah ..kalau line berokband aku laju ..
 
pastu tadi hampir - hampir nak terkeluar biji mta ni,tengok follower aku dah cecah 580 ++ ,yeahh!!!
seronok nya! alhamdulillah ..nanti aku follow korang balik k..hehe..
 
uv aku pon abis menurun ..dulu sehari boleh lah jugak cecah 100 ++ ..tapi sejak penyakit malas ni terjangkit ..50 uv pon tak sampai .. 
 
korang ada ape - ape tips tak ,supaya kite tak malas update blog??
NOTA KAKI : besok lusa pon maybe tak update blog ..sebab tido kampung sambut bufday mumy !


Terima Kasih Sudi Membaca ^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers