sumbat anak dalam mesin basuh

Views



WASHINGTON : Sepasang suami isteri panik selepas anak lelaki mereka terperangkap selama lima minit di dalam sebuah mesin basuh automatik di sebuah kedai dobi layan diri di Amerika Syarikat.
Difahamkan sebelum kejadian, kedua suami isteri itu dipercayai sedang bergurau dengan meletakkan anak mereka ke dalam mesin basuh di kedai dobi Laundromat tersebut.
Perbuatan itu turut mengundang kemarahan pelanggan lain.
Tindakan bodoh yang dirakam menerusi rakaman televisyen litar tertutup premis tersebut turut dimuat naik ke laman web perkongsian video, Youtube dan telah ditonton lebih 26,000 pengguna Internet setakat ini. – Sinar Harian

NOTA KAKI : bila tengok video ni macam kelakar pulak ..ade jugak bapak nak b'gurau macam tu..mengong bapak die ni,..hehe,amik kau!..baru tahu gelabah..


Terima Kasih Sudi Membaca ^_^

5 comments:

Insyaz Arj said...

apa lawaknya letak anak dalam mesin basuh??? tak faham aku.... kalau akujumpa nak je tarbiyah mak bapak budak tu.. cetek tahap akal! =_=

Iena Eliena said...

tak beragak btl bergurau smp cmtu:)

! ❀ ainie sempoy ❀ ! said...

@Insyaz Arj ok,sabar2

aisyah humaira' said...

Manusia..manusia.. :)

Riena Haiqal said...

Astaghfirullahalazim.. ada ker nak bergurau macam tu.. tak masuk akal sangat ar.. cuba la mak atau ayah dia yang masuk.. ada juga mak bapak yang mengong macam ni.. ish kan dah emosi pagi2 ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...