Natural Beauty Contest II - Abg Stalker

Views



 
time - time cuti macam ni ,ramai betol yang buat conntest, segmen segala bagai lah..sampai tak terjoin aku..
tapi contest yang satu ni macam best..tapi memang peluang untuk menang tu memang nipis r..sebab muka aku tak lawa pon (muka ,mak orang lah katakan) tapi takpe..kite cuba nasib je lah..mane tau kot - kot menang..best wooo..hadiah dia..

jom join sekaki ! klik banner di bawah


aku pilih kategori 1 lah..





aku rasa ni jelah gambar yang terbaik di antara terbaik..hehe..

oke saya tag cik putri dengan amercorner

tarikh tutup : 26 july 2012


NOTA KAKI : korang rasa ok tak gambar ni ? meh la komen - komen, kutuk - kutuk sikit ..hehe




Terima Kasih Sudi Membaca ^_^

5 comments:

nyna amani said...

Bukan syarat dia berhijab je? Correct me if I'm wrong. :)

! ❀ ainie sempoy ❀ ! said...

@nyna amani ntah..yg sy phm die ada 2 katagori kan...yg no 1,kne pakai tudung..yg no 2.,gambar apa2 je yg kite rasa cntik..so sy pilih r no 2

Abg Stalker said...

kategori 2 selain dr muka sdri dik.tq :)awk bole tkr pic lg.

! ❀ ainie sempoy ❀ ! said...

@Abg Stalker ohh..trima ksih..nt sy tukar gmbar tu

Abg Stalker said...

kategori ke2 adalah gambar selain dr dri mke sdri or muka org lain.tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...