nyaris dibogelkan oleh monyet

Views


 
 
Charmian Chen, seorang mahasiswi cantik dari Taiwan yang kebetulan bekerja sebagai model, melawat hutan monyet di Ubud,Bali bulan Oktober lalu. Namun yang membuat mukanya menjadi merah padam, adalah ulah dua ekor monyet ingin tahu "yang hampir saja menelanjanginya.


Mahasiswi berusia 22 tahun, itu sedang bercuti di pulau Bali dan memutuskan untuk memberi makan kera ekor panjang ketika ia sedang sendiri.
Mungkin kedua monyet ini melihat sepotong jagung yang menyangkut pada pakaia Chen (atau mungkin terpesona dengan kecantikannya), mereka kemudian berusaha menarik sarung yang dipakainnya.



Walaupun Chen berusaha menghalang aksi 'brutal' kedua monyet ini, salah satu Primate ini berjaya menarik turun sarung yang dipakainnya, sehingga model berparas cantik ini harus menutupi tubuhnya dengan tangan.
Namun, gambar ini akan menjadi hit di internet. Bahkan fotonya ini menjadi berita utama di negaranya, Taiwan di mana stesen TV tempatan memintanya untuk tampil dan menceritakan pengalamannya tersebut.

"ishh !! bende macam ni pon ade ek?..memelukan betol..,tu lah pakai lagi baju berkemban macam tu..nasib baik tak kena rogol dengan monyet tu..tapi yang aku pelik,yang pompuan ni boleh cover cun pulak..siap senyum - senyum lagi ..kalau aku la jadi pompuan tu..time gambar no 2 tu aku dah sepak terajang monyet tu..!!
nasib baik lah ko sempat tutup ehem - ehem ko tu..
cuba korang tengok monyet dalam gambar no 3 tu..yang kat bahu tu..mesti die tengah cakap "fuyooo!! hehe"


Terima Kasih Sudi Membaca ^_^

2 comments:

Yumida said...

hihi...sakit jiwa membaca kisah model ni...siap senyum lg...monyet tu pn satu...kemaruk nk berbini kot...ish..monyet gatal...

Zie Madini said...

hahahahahaha....tersengih sorg zie tgk pictures tu. nyet gatal arr tu :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...