sape nak lesung pipit ?

Views


 
 
 
Lesung pipit ialah salah satu asset kecantikan dan kehenseman bagi seseorang yang memilikinya. Namun disebalik kecantikan dan kehenseman seseorang yang memiliki lesung pipit terselindung satu kecacatan anggota badan yang tidak disedari. Jadi tak salah kalau aku cakap bahawa lesung pipit ini ialah satu kecacatan anggota yang diidam oleh setiap manusia.
Secara teknikalnya, lesung pipit ini terbentuk akibat tiadanya sel baru yang terbentuk dibahagian tersebut lalu mengakibatkan kekosongan dibahagian itu. Ada juga orang yang mempunyai lesung pipit akibat dari otot-otot pipi yang menarik kulit mereka dan menghasilkan lesung pipit.

 Ada juga yang sanggup membuat pembedahan semata-mata nak memiliki lesung pipit. Setakat ni aku tak pasti la macam mana proses pembedahan yang dilakukan. Namun bagi orang islam ia umpama sudah mengubah ciptaan Allah. Jadi renung-renungkan lah.

NOTA KAKI : Kalau dulu nak dagu terbelah potong dengan duit syiling panas. Kalau nak lesung pipit ni mungkin tebuk dengan paku kot.


Terima Kasih Sudi Membaca ^_^

4 comments:

ezyra taharin said...

haaa bf zyra pernah cte pasal nie..upe nye de lesung pipit uwhh kira cm cacat gak laa...hoho

! ❀ ainie sempoy ❀ ! said...

@ezyra daniel hehe..walaupon cacat ,tapi cantik !!

✿ Nani ツღ said...

heyyy nani follow hey..

Serious follow back..
**mesti tahu nani dr segmen ape..hehe...

btw,nice entry :)

zuzu said...

cacat yang cantik!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers