aku tak dapat ikot !

Views


 
 
hari ni nak story cikit pasal family aku ..wahh..sakan berjalan pergi perak ,sebab sepupu aku kawen kat sane...

broken heart

alaaaaaaaa !! ..aku nak ikot sebenarnye ,,tapi takde duit pulak ..mane syok kan kalau berjalan tapi kocek pokai ..tak pe lah mungkin bukan rezeki aku kali ni..and mungkin ade hikmah aku tak ikot..

urmm..tapi nasib baik amir tak ikot..walaupon rancang - rancang mak mertua aku nak bawak sebenarnye ..tapi pikir - pikir balik ,nanti susah pulak nak bawak segala barang hantaran..

grrrr..kalau amir ikot tadi ..memang sunyi la aku 3 hari ni..

hurmm..tak sabar la tunggu korang balik ..jangan lupe bawak ole - ole tau !!!

NOTA KAKI : family aku jarang berjalan ..setahun sekali jek,,tunggu la aku beli kete sendiri nanti !,hari - hari aku pergi jalan..



Terima Kasih Sudi Membaca ^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers