aaron aziz pernah berbogel ??

Views


 
 
oke dermm!!..aku betol - betol terkejut feat terbeliak mata ..
time tengah blogwalking ,ternampak pulak picture ni ..
 
 pehh..so sexy right ??
tak sangka dia macam tu..walaupon ni isu lama ..tapiiii..grrrr !!

aku memang da lama minat at aaron ni sebelom die join berlakon kat malaysia lagi..

coz dulu tv aku dapat siaran dari singapore..

tup - tup sekarang nama die naik sampai jadi artis paling porpular 2011..

mybe pengaruh cerite ombak rindu kot ..

syok nye maya karim dapat mesra - mesra dengan aaron !

nyampah aku tengok time ni..grrrr..

nak lebih info : tengok blog die ni ..(aku ciplak je story ni..,hehe..sory)

NOTA KAKI : aku jeles dengan bini die ..untung lerr dapat pikat hati aaron !!


Terima Kasih Sudi Membaca ^_^

1 comment:

Nour Adieb said...

AA tambah pemes pas blakon jadi Seth then dalam OR,peace :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers