I'm back !

Views

 
 
Hai rasanya dah berbulan-bulan aku tinggalkan dunia blog ni tanpa sebarang sebab . haha
Ade sapa-sapa yang rindu dengan aku tak ? Aduh ,perasan pulak aku ni ! bukan blogger femous pon nak dirindu-rindu ,follower pon tak cecah 1k lagi .,berangan sungguh!
Nak diikutkan banyak dah something yang berlaku dalam life aku ,tapi sayang tak dapat nak share dengan korang kan?
Ok takpe-takpe ,lepas ni hari-hari aku akan update blog k? (kalau ada orang nak baca lerr)
Hui-hui ,ada sapa-sapa perasan tak something different with my blog ?(speacking pulok dohh)
tadaaaa ..blog sudah bertukar rupa ! (kalau korang ingat lah dengan rupa blog aku dulu)
Naik pening jugak lah edit-edit blog tanpa sebarang bantuan ni ,mahu jadi gila jadinya .haha ..over kau senah! takde lah sampai gila ,migrain je ..tu yang sampai cabut dari dunia blog ni ,trauma lah konon-kononnya..
 
Tapi akhirnya ,aku puas hati dengan blog aku sekarang ..cun jugak kan?
cuma tak boleh buat blockquote je ,tak tahu lah ape masalah ..korang boleh tolong buatkan tak? TOLONG LAH !!

Terima Kasih Sudi Membaca ^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers