sape nak pengklik tegar churp-churp ?

Views


 
 
urmm..tadi aku blogwalking, tibe - tibe terjumpa 1 blog ni, dia buat entry tentang pengkomen tegar, pembaca tegar, dan yang paling best blog die ada pengklik tegar churp - churp..fuhhh..ada jugak orang baik macam tu sekarang ni ..masyukk lah owner blog tu kan..


so aku pon rasa teringin jugak nak ada PENGKLIK TEGAR CHURP - CHURP !
nak jugak merasa cashout duit churp - churp tu..kalau boleh dalam tahun ni jugak..

urmm, so ada sapa - sapa yang sudi tolong aku tak??kalau ada ,sila tinggal kan komen di bawah..hehe..

nanti aku akan jadi pengklik tegar churp - churp untuk korang pulak !!!..hehe..baru lah adil right?

kalau boleh syarat dia mesti lah selalu update blog ( contoh 5 - 6 hari seminggu )
sebab aku ni pon jenis kalau tak terconggok depan lappy 1 hari memang tak sah ! hehe kecuali line berokband buat hal !!

lagi satu ,sape yang sudi jadi pengklik tegar aku ..aku akan letak blog dia dalam bloglist aku (akan dibuat nanti) so senang lah aku nak ke blog dia hari - hari ..urmm..kalau boleh kite tetap kan lah waktu, contoh selama seminggu ke sebulan ke,,takan lah aku nak klik churp - churp korang sampai bertahun - tahun kan? boleh pengsan lah macam ni !

urmm...ada sape - sape yang sudi berkerjasama dengan aku??

NOTA KAKI : untuk penngklik CHURP - CHURP je ,nuffnang ke ,atau bende - bende lain ,taknak ok?


Terima Kasih Sudi Membaca ^_^

8 comments:

Unknown said...

1peminat.blogspot.com .. followed and klik!!

Riena Haiqal said...

Meh sini saya tolong.... :)

AisYah said...

Saya nak jugak :)
saya akan klikkan awak punye setiap kali saya online ekh :)
ni blog saya
aisyahfauzoli8593.blogspot.com

! ❀ ainie sempoy ❀ ! said...

@AisYah ok,sy dah follow awk,t sy letak awk dlm bloglist sy ea..

Editor said...

baru sekali jer cashout churpchurp susah betul org nak klik iklan kan skrg... www.redlomo.com :)

! ❀ ainie sempoy ❀ ! said...

@Redlomo tahu takpe..teramat lah susah

greenpapa.com said...

meh sini abang tolong hehehe

greenpapa.com said...

saya dah dapat 3 kali duit churpchurp huhu penat taw tunggu cheque lambat gak ahakzzz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers