line berokband macam berok!

Views


 
 
sejak 2 3 4 5 menjak ni ,line berokband aku betol - betol buat hal !!!

memang bikin aku mengamuk jek ,kadang - kadang rasa macam nak hempok - hempok ,pijak - pijak, bakar - bakar je lappy ni ..(tapi tak berani nak buat ,kang rosak ,tak pasal aku yang kene repair,mane nak sakau duit?)
 
bile line buat hal ,memang betol - betol menganggu aku !,susah nak update ,susah nk BW ,nak join segmen pon susah ,takot tak boleh nak follow semua perserta gara - gara line ngok - ngek ni..
 
sebab tu aku pasang lagu berdayu - dayu ni ,supaya hati yg panas ni boleh relax cikit ,(sory pada yg tak suka.korang boleh pause yek)
 
pastu aku baru je angan nak capai 100 uv dalam sehari ..urhmm..tapi hampeh ..mula - mula je naik ,makin lama makin turun..bukan makin naik !
 
NOTA KAKI : hai ,bile la turn aku nak pakai wifi ?lagi best kalau dapat pakai unifi !
 

Terima Kasih Sudi Membaca ^_^

1 comment:

Anonymous said...

sabar2..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers