anak pemain drum kumpulan may khawin

Views




 
 
 
bertarikh kan 21/4/2012 ,(sory lambat update ,sebab kemalasan dan kepenatan yang tak dapat di elak kan )
 sepupu aku kawin ,ala yang aku story kat entry ni ..

time buat kt kat belah sana ,aku tak dapat ikot ..so yang sebelah sini ,alhamdulillah ..aku dapat jugak ikot !
 
ni antara picture yang aku sempat snap ..
 


 nak jugak merasa jadi pengantin !



pengatin baru ..faiz & noreen


acara potong kek


manje nye !



kek petronas ,,hehe..cun tak?








pengantin kecik ,sweet sangat !






haaa ..ni pic paling best !! ..ni bapak pengantin pompuan ..korang kenal die sape??
die ni pemain dram kumpulan may la ..(huhu ..agak bangga kat situ)



hubby aku pon nak jugak snap picture dengan bro tu..hehe



begitu jugak adik ipar aku ..hehe..senyum !!



tunjuk bakat ..macam nak pecah drum tu..hehehe..

NOTA KAKI : hope dorang bahagia sampai ke anak cucu..(best nye woii..,dorang hanymoon kat austrolia!)




Terima Kasih Sudi Membaca ^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers