betol - betol takde kerje

Views



 
 
 
mungkin di sebab kan kebosanan yang melampau kot aku buat bende ni..kalau tak ,memang tak hingin lerr..

rasa nye nak dekat setengah jam jugak la , aku ke sana ke mari..
godeh sana , godeh sini .. bukak sana , bukak sini ..
nak tau cari ape??
haha..nak cari tapawe (typawere) yang sesuai untuk bela ikan ..!!

haha..dah lame btol aku tak bela ikan,,ada la dekat 4 - 5 tahun..
urmm..tapi aku comfom , besok mati punyer ikan tu..hehe..
 
 "tolong !!..aku kat mana ni..sempit !!.."

"lepas kan aku !!..arhhhhgg!!"
 
 "wahh..ikan chomel !!"

"rasa mcam nak masuk je dalam ni..hehehe.."


hahaha..kemain excited lagi anak aku ni..
 ok ,,mama hadiah kan ikan tu untuk amir ye..hehe


Terima Kasih Sudi Membaca ^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...