puasa sudah kite hari ni kan?

Views


 
 
salam ramadhan semua ,alhamdulillah ..aku masih berpeluang untuk menyambut ramadhan mu kali ni ya allah..nasib baik jugak tak lampu merah ,walaupon dah hampir tibe waktu ye tu ..hehehe..
korang macam mane ? puasa tak? bagi yang tak dapat puasa tu ,..aduhh rugi rasa nye kan .. first puasa pulak tu ..
pagi tadi korang bangun sahur?? ape lah agak nye lauk sahur korang tu yek??
lauk sahur aku ikan talapia masak lomak cili api jek ..

ringkas je .. tu pon dah terlambat sikit bangun ..hehe

harap - harap lah dapat kawal nafsu time bulan puasa ni ..
aduii ..paling malas bile kena tengok amir makan depan - depan mata ,..yelah takan nak suruh die puasa jugak kan ..
amboii ..sodap nohh ..cacing dalam perut mama dah buat consert dah ni ..
tak pe ..ni first - first je ..nanti dah 2 - 3 hari ,biasa lah ni ..
NOTA KAKI : baru sehari puasa ,dah teringin sangat pergi bazar ,,aduii ,apa dahh


Terima Kasih Sudi Membaca ^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...