aku fist time menang GA !

Views


 
 
 
 tadi aku rajin pegi cek entry yang dah lepas - lepas kat dashboard ..then ternampak pulak title pemenang simple giveaway ..
 
lepas tu dengan perasaan dup dap dup dap..aku tengok .." eh link blog aku tu, biar betik ? "

gosok - gosok mate, wahhhh..betol lah, aku menang..syukur ya allah!!
ni fist time tau..tu yang jakon sangat..hehe..

tengok gambar kat bawah ni..


walaupon cuma pemenang saguhati ..tapi dah suka sangat..
ermm..ada sapa - sapa tahu ape tu FM THAILAND ?

NOTA KAKI : taniah kepada pemenang yang lain ! tak sabar tunggu hadiah sampai !


Terima Kasih Sudi Membaca ^_^

3 comments:

Riena Haiqal said...

tahniah... bukan senang gak tu nak menang... biarpun saguhati jer.. saya nak juga masuk GA, tapi tulah bz jer memanjang.. :)

siti zarinah said...

tahniah

Karukord Jagau's said...

tahniah2....
tp saya tak tau FM THAILAND tu apa.....huhuhuuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...